قرارداد حفظ محرمانگی و عدم افشای اطلاعات

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی در خصوص قرارداد حفظ محرمانگی و عدم افشای اطلاعات NDA ایجاد شده

قرارداد حفظ محرمانگی و عدم افشای اطلاعات

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی در خصوص قرارداد حفظ محرمانگی و عدم افشای اطلاعات NDA ایجاد شده

اطلاعات در مورد انواع قرارداد NDA و فرمت پیمان نامه عدم افشای اطلاعات که بین افراد مختلف به منظور محافظت از اطلاعات و اسرار تجاری بسته و منعقد می شود.
در این وبلاگ در مورد انواع قرارداد NDA و آیتم های لازم برای درج در فرمت قرارداد عدم افشای اطلاعات و اسرار تجاری و همچنین نمونه قرارداد و تمپلیت قرارداد است.

  • ۰
  • ۰

من یک روند نگران کننده در امور دانشجویی متوجه شده ام. من از چندین مدرسه مختلف شنیده ام که یک فروشنده نرم افزار از آنها خواسته است که توافق نامه عدم افشا (NDA) را امضا کنند. چه چیز ترسناکی برای پرسیدن! ما هرگز از مشتری بالقوه خواسته ایم که NDA را امضا کند و هرگز نخواهیم بود. به همین دلیل است:

NDA ها دلالت بر عدم اعتماد دارند. هنگامی که به مشتری بالقوه نمایشی از نرم افزار خود را نشان می دهیم ، امیدواریم که این آغاز یک رابطه بسیار طولانی و خاص باشد. با نزدیک شدن به پنجمین روز تولد Roompact ، نرخ نگهداری مشتری بی عیب و نقص بوده ایم. ما سخت تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتری های ما تا تولد 50 سالگی و بعد از آن در کنار ما خواهند ماند! شروع یک رابطه طولانی با این دلالت که به شخص دیگری اعتماد نمی کنید روش بدی برای شروع است.

ما چند قدم جلوتر هستیم تصور می کنم یک شرکت نرم افزاری می خواهد مشتری بالقوه NDA را امضا کند زیرا آنها نمی خواهند آن شخص راز "اسرار" خود را به شرکت های دیگر بگوید. صادقانه بگویم ، من مهم نیستم که شرکتهای دیگر در مورد نرم افزار ما اطلاعاتی کسب کنند. اگر آنها سعی کنند ما را کپی کنند ، آنها نیز این کار را نمی کنند ، و آنها چند قدم عقب تر خواهند بود. تا زمانی که کسی بتواند هر یک از نرم افزارهای ما را کپی کند ، ما قبلاً بروزرسانی هایی را منتشر کرده ایم. ما قبلاً چیزی بهتر از قبل راه اندازی کرده ایم. در Roompact ، "سس مخفی" تیم ما است. ما دائماً گوش می کنیم ، مرتب می شویم و بهبود می یابیم. شما نمی توانید آن را کپی کنید.

ما حتی آن را اجرا نمی کنیم. بگذارید بگوییم که شما NDA را امضا می کنید ، از آن سرپیچی کنید و درمورد مطالبی که گفته اید در مورد آنها صحبت نخواهید کرد ، به کسی بگویید. شرکتی که NDA با آن امضا کرده اید اکنون می تواند از شما شکایت کند. آیا می توانید تصور کنید که اگر آنها از کسی در صنعت خود شکایت کنند ، صرفاً به خاطر به اشتراک گذاشتن اطلاعات بی ضرر ، با نام تجاری یک شرکت چه اتفاقی می افتد؟ هیچ کس دیگر نمی خواهد دوباره با آنها تجارت کند. اجرای NDA یک شرکت را خراب می کند ، به این معنی که واقعاً برای ارعاب استفاده شده است. آیا با شروع یک رابطه ارعاب احساس راحتی می کنید؟

امضای NDA فقط شما را در معرض خطر قرار می دهد. فایده ای برای امضای آن وجود ندارد. شما به عنوان کسی که به دنبال خرید نرم افزار است ، شما دست بالایی دارید. اگر یک فروشنده از شما بخواهد NDA را امضا کنید و با احترام به آنها می گویید که احساس راحتی نمی کنید آن را امضا کنید ، فکر می کنید واقعاً آنها می گویند "باشه ، من متوقف خواهم شد که نرم افزار خود را به شما بفروشم"؟ نه. آنها هنوز هم به جلو حرکت می کنند ، و به شما نشان می دهند و هر آنچه را که می خواهید بدانید به شما خواهند گفت. مگر اینکه نرم افزاری را خریداری کنید که دارای ویژگی های مربوط به امنیت ملی باشد ، توافق نامه های عدم افشای اطلاعات کاملاً کامل است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی